بامشاد بار

ساخت وبلاگ
resize

علی‌اصغر حسن‌زاده، عضو تیم ملی فوتسال و بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا در سال ۲۰۱۴ امروز یکشنبه ۱۶ اسفندماه ۱۳۹۴مهمان نمایشگاه نوروزی بامیلو بود.

او که سال‌ها در یکی از تیم‌های مطرح روسیه بازی کرده در حال حاضر در ایران ورزش می‌کند و به‌عنوان سفیر برند جوما(Joma) فعالیت می‌کند.
او درباره تجربه خرید آنلاین در ایران می‌گوید:« تابه‌حال در ایران خرید اینترنتی نکرده ام اما زمانیکه در روسیه بودم به خاطر ترافیک زیاد شهر مسکو، خرید اینترنتی گزینه بسیار خوبی بود و درباره مزایای خرید اینترنتی خیلی خوب می‌دانم.»
او با توجه به فرصت اندک مردم و ترافیک شهرهای بزرگ مثل تهران، خرید از فروشگاه‌های آنلاین را گزینه بسیاری خوبی می‌داند و تاکید می‌کند:« این شیوه از خرید را حتماً امتحان کنم.»
علی‌اصغر حسن‌زاده، در نمایشگاه نوروزی بامیلو با تیم بامیلو و جوما عکس یادگاری گرفت و در لیگ فیفا بامیلو نیز شرکت کرد.

Print Friendly

- - , .

بامشاد بار...
ما را در سایت بامشاد بار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bamshad بازدید : 224 تاريخ : سه شنبه 18 اسفند 1394 ساعت: 4:08

blog

هدیه خریدن کار آسانی نیست. هر کسی سلیقه ویژه‌ای دارد اما برای اینکه بتوانیم هدیه مناسبی بخریم لازم است از شخص موردنظرمان اطلاعات کافی داشته باشیم. باید بدانیم او چه علایقی دارد، به چه چیزهایی نیاز دارد و هنگام دریافت هدیه به چه نکاتی توجه می‌کند. به‌طور مثال برخی به ماهیت هدیه خیلی توجه ندارند بلکه شیوه بسته‌بندی و نحوه هدیه دادن برایشان مهم است. برخی هدیه گران‌قیمت می‌پسندند و بعضی هر هدیه‌ای خوشحال‌شان می‌کند.

برای همسرم چه هدیه‌ای بخرم؟

این سوالی است که هم ذهن آقایان را درگیر می‌کند هم خانم‌ها! خانم‌ها معمولاً با برخی هدایا مثل جواهر، گل، لباس و هر وسیله شخصی دیگر که به علایق شخصی آنها مربوط می‌شود خوشحال می‌شوند. توصیه می‌کنیم برای همسرتان وسیله پخت و پز یا لوازم منزل نخرید. حتی اگر به این لوازم نیاز هم داشته باشند باز هم در مواقع خاص بهتر است هدیه‌ای شخصی مربوط به علایق شخصی‌اش به او هدیه کنید.

هدیه خریدن برای آقایان هم کار مشکلی است. سعی کنید هدیه‌ای برای او بخرید که بتواند کمی تازگی و تنوع را به زندگی‌اش وارد کند. خریدن یک وسیله ورزشی یا یک بازی جدید بسیار بهتر از جوراب یا یک پیراهن مردانه است! سعی کنید برای همسرتان یک چالش تازه ایجاد کنید.

یک شاخه گل برای مادرم

مادران هر هدیه‌ای از فرزندانشان بگیرند، خوشحال می‌شوند حتی اگر یک شاخه گل باشد. اما برای اینکه مادرتان را خوشحال کنید به او توجه کنید! ببینید شیشه عطرش خالی شده یا نه؟ به چین ریز صورتش توجه کنید و به او  محصولات آرایشی و بهداشتی هدیه دهید و به او بگویید که دوست دارید همیشه زیبا و با طراوت باشد. مادرها دوست دارند عکس فرزندانشان همیشه جلوی چشمشان باشد، یک قاب عکس زیبا هم می‌تواند گزینه خوبی باشد. جواهر و لوازم تزیینی هم می‌توانند مادرها را خوشحال کنند.

gift (1)

کلاهی برای پدربزرگ!

پدربزرگ‌ها برای نوه‌ها بسیار عزیزند. همه دوست دارند پدربزرگی با کلاه لبه دار و عصا در دست داشته باشند از همان مدل پدربزرگ‌هایی که در قصه‌ها تصویر می‌شوند. شاید یکی از بهترین هدیه‌ها برای پدربزرگ‌ها لباس باشد. پدربزرگ‌ها خیلی فرصت نمی‌کنند برای خودشان خرید کنند و خرید یک پیراهن مردانه خوش رنگ یا یک کلاه و ژاکت نو می‌تواند هدیه مناسبی برای آنها باشد.

gift (4)

مادربزرگ باغبان یا شاعر؟

مادربزرگ‌ها دوست دارند خیاطی کنند یا به گل‌های باغچه رسیدگی کنند. بعضی هم دوست دارند کتاب بخوانند. بهترین هدیه برای یک مادربزرگ وسایلی متناسب با علایق اوست. می‌توانید یک گلدان تازه و سرحال برایش هدیه ببرید. یا یک کتاب تازه منتشر شده که تابه‌حال مطالعه نکرده است. حتی گاهی هدیه دادن یک دفترچه یادداشت زیبا برای اینکه بتواند خاطرات تلخ و شیرینش را در آن بنویسد می‌تواند او را خوشحال کند.

gift (3)

یک جعبه پر از اتفاق برای دوستم!

برای دوستان هدیه خریدن شاید ساده‌تر باشد. چون هم سن و سال هستند و علایق و نیازهایشان را بهتر میشناسیم. هدیه‌ برای دوستان نشانه‌ای از نزدیکی و صمیمیت است. هر چه دوست‌تان را بهتر بشناسید هدیه خریدن برایش آسان‌تر می‌شود. گاهی یک کتاب، گاهی یک کفش، بعضی اوقات بلیت کنسرت یا سینما، دعوت به شام، یک سفر هیجان‌انگیز، حتی یک عروسک، همه اینها می‌تواند برای دوستی که می‌شناسیدش و به او احساس نزدیکی دارید معنا داشته باشد. خرید هدیه برای دوستان همیشه کلی قصه و ماجرا در حاشیه‌اش دارد.

Print Friendly

- - , .

بامشاد بار...
ما را در سایت بامشاد بار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bamshad بازدید : 235 تاريخ : دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت: 21:55

1

روزهای آخر فصل فرصت خوبی برای سر و سامان بخشیدن به کمد لباس‌هایمان است. از آن جایی که زمستان رو به پایان و سال جدید در راه است، زمان آن رسیده که کمد تکانی خود را شروع کنید و با دور کردن لباس‌های قدیمی و بی‌استفاده، جا را برای تازه واردها باز کنید. تخفیف‌های آخر فصل فرصتی مناسب برای خرید هوشمندانه و سروسامان دادن به وضعیت کمدهاست و خرید آنلاین راه خوبی است که بتوانید بهترین فرصت‌های خرید را در کمترین زمان پیدا کنید.

-دوست دارید چه استایلی داشته باشید که به دلیل قیمت بالا قادر به تهیه آن نشدید؟

-به چه لباس‌هایی نیاز دارید تا بتوانید از حداکثر ظرفیت کمد خود استفاده کنید؟

-چه لباس‌هایی قدیمی و خراب شدند و نیاز به جایگزین دارند؟

از فرصت جشنواره‌های زمستانی به بهترین شکل استفاده کنید. افراد زیادی بی‌صبرانه در انتظار حراج آخر فصل هستند تا بتوانند خریدی به صرفه داشته باشند. زمانی که تولیدکنندگان اجناس خود را با سودی اندک و حتی قیمتی معادل هزینه تمام شده به فروش می‌گذارند باید هوشمندانه لباس‌های مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

پایان سالی آرام با خرید اینترنتی از بامیلو

آخر سال همه پر مشغله وگرفتار هستند و به‌راحتی نمی‌توانند به فروشگاههای مختلف سر بزنند و لباس‌های مناسب را انتخاب کنند. فروشگاه آنلاین بامیلو امکان خرید برای پرمشغله‌ترین افراد را نیز فراهم کرده است. شما می‌توانید بعد از یک روز خسته‌کننده و شلوغ زمانی که روی صندلی راحتی خود لم داده‌اید و مشغول نوشیدن چای هستید با صرف کمترین زمان، لباس‌هایی که نیاز دارید را با قیمتی مناسب تهیه کنید. در مورد اندازه، جنس و کیفیت لباس هم نگرانی لازم نیست چرا که به‌راحتی می‌توانید با استفاده از راهنمای اندازه، لباس یا کفش مناسب را انتخاب کنید. در ضمن بعد از تحویل کالا اگر به هر دلیلی لباس مورد پسند شما نبود تا ۱۴ روز فرصت دارید بدون پرداخت هزینه آن را به فروشگاه بازگردانید.

در ادامه لباس هایی را معرفی خواهیم کرد که برای هر کمد هر فردی با هر سن و استایلی ضروری است.

بارانی و پالتو با رنگ‌های پایه

7

سورمه‌ای، خاکستری، کرم، قهوه‌ای و مشکی رنگ‌هایی هستند که به راحتی با رنگ‌های دیگر ترکیب می‌شوند و برای لباس بسیار کاربردی هستند چرا که ‌می‌توان آن را با لباس‌های دیگر هماهنگ کرد.

زنانه

مردانه

آستین بلندهای همگانی

8

آستین بلندها جزو اصلی پوشش‌های زمستانی  هستند که به عنوان لباس اصلی و یا زیر پیراهن، سارافون و مانتو می‌توانید از آن ها استفاده کنید. فقط کافی است سایز مناسب و رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید. مطمئن باشید که به کارتان خواهند آمد.

زنانه

مردانه

چکمه و نیم بوت‌های بادوام

5

بی‌شک یکی از نیازهای اصلی برای زمستان، کفش مناسب است. با انتخاب به موقع، کفش‌های با کیفیت و گرم را با هزینه کم تهیه کنید و زمستان‌های متوالی از پوشیدن آن لذت ببرید.

زنانه

مردانه

شلوارهای چند منظوره

4

شلوارهای جین و کتان به‌راحتی با لباس‌های شما هماهنگ می‌شوند و باتوجه به این که با چه کاپشن، بلوز، مانتو یا ژاکتی استفاده می‌شوند می‌توانند استایل‌هایی متفاوت ایجاد کنند.

زنانه

مردانه

کیف پول‌های بی زمان و مکان

2

کیف پول تمام چرم  یک وسیله چهار فصل است که همیشه می‌توانید از آن استفاده کنید و چه فرصتی بهتر از این که در فروش ویژه و با قیمت مناسب خریداری شوند. همچنین با توجه به نزدیک بودن نوروز می‌توانید این کیف پول‌ها را به قیمت مناسب خریداری کنید و به کسانی‌که دوستشان دارید هدیه دهید.

زنانه

مردانه

کوچک اما گرما بخش

3

دستکش، جزو تزیینات کوچکی است که برای گرم شدن بسیار مفید هستند و نه تنها در زمستان گرمابخش دستهاست بلکه بسیار به خوش‌پوشی کمک می‌کند.

زنانه

مردانه

Print Friendly

- - , .

بامشاد بار...
ما را در سایت بامشاد بار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bamshad بازدید : 248 تاريخ : دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت: 21:55

first photo

نوروز با حس و حال خوب، فرصتی مناسب برای تغییر و ایجاد تحول است. از تمیز کردن خانه تا تهیه لباس نو و حتی عوض کردن روکش مبل ها، همه به هدف تصمیم برای زندگی بهتر انجام می شوند. با توجه به رسم خرید لباس نو برای نوروز، لازم دیدیم که در مورد رنگ سال، ترند بهار و طرح های پر طرفدار صحبت کنیم تا راهنمای خوبی برای خرید نوروزی شما باشد، به این امید که با هر سلیقه، استایل و توان مالی­ ای  بتوانید خریدی موفق داشته باشید.

رنگ سال

color-of-the-year

امسال برای اولین بار در تاریخ، دو رنگ “رزکوارتز” و “سرنیتی” به‌عنوان رنگ سال معرفی شده‌اند. دوگانه ­ای از رنگهای نرم و آرامش­ بخش که سالی خوب و دور از استرس را نوید می‌دهند. رنگ­ هایی که به‌عنوان پادزهر تنش زندگی مدرن از طرف انستیتو رنگ پنتون تجویز شده‌اند و افراد را از فشار روزمره رها کرده، احساس امنیت و اطمینان را منتقل می‌کنند. رنگ­ هایی که در کنار هم ترکیبی متعادل و جدید درست کرده­ اند. صورتی به عنوان گرمایی مطلوب و دلپذیر در کنار آبی آرام خنک چنان هنرمندانه کنار هم قرار گرفته‌اند که به نظر می‌رسد این دو رنگ برای ایجاد نظم و صلح همیشه باید کنار هم قرار بگیرند.

سرنیتی

Blue

آبی رنگ آسمان، اقیانوس و خواب است. این رنگ در فرهنگ اسلامی رنگی مقدس است که در گنبد آبی مساجد و معماری کهن ایرانی بسیار استفاده شده است و تقدس و احترامی خاص دارد. آبی از نظر روانشناسی به معنای خشنودی از وضعیت و رضایت از زمان حال است. این رنگ نمادی شبیه به آب، خلق­ و خوی آرام، روشنی و لطافت است. در ادامه پیشنهادهای آبی بامیلو استایل را خواهید دید.

زنانه

مردانه

رزکوارتز

pink

صورتی از ترکیب رنگ قرمز و سفید ، به دست می آید که رنگی لطیف است و از عشق و احساسات سخن می‌گوید و در افراد احساس آرامش به وجود می‌آورد، شاید به همین دلیل است که امسال صورتی در کنار رنگ آبی به‌عنوان رنگ سال معرفی شده است، به این امید که آرامش و انرژی مثبت را برای همه مردم به همراه داشته باشد.

زنانه

مردانه

شاید بد نباشد با برخی از طرح­های محبوب زنانه و مردانه بهار امسال آشنا شوید تا با اطلاعات کافی بتوانید لباس‌هایی شیک و به‌روز بخرید.

استایل رومانتیک

romanti2c

طرح­ هایی گلدار با رنگ‌های متنوع، پارچه های لطیف و گیپور های متنوع، در کنار هم استایلی بهاری و لطیف را به‌وجود آورده‌اند که امسال توسط بسیاری از طراحان نام آشنا به بازار عرضه شده­ اند. استایل رومانتیک سرشار از احساس است که می‌تواند برای فصل بهار، عیددیدنی و مراسم خاص انتخابی مناسب باشد.

زنانه

مردانه

استایل ارتشی

military

استایل ارتشی از جمله طرح های الهام بخش طراحان است که امسال شاهد به کار بردن آن با درجه­های مختلف رنگ سبز در کلکسیون بهار بسیاری از طراحان هستیم. رنگ سبزی که با بهار و سرسبزی طبیعت بسیار هماهنگ است.

زنانه

مردانه

کفش

shoe

کفش مهمترین بخش از استایل شماست که نشان دهنده روحیه و شخصیت است و دقیقا به­همین­دلیل است که افراد خوش‌پوش همیشه  توجه ویژه­ای به کفش خود دارند. بامیلو استایل، کارتان را راحت کرده است و فهرستی از کفشهای خاص با رنگ و طرح سال، در کنار کفش­هایی که می‌توانند عضو ثابت کمد شما باشند، برایتان آماده کرده­ است.

زنانه

مردانه

به امید این­که در سال ۱۳۹۵ با لباس های نو، استایلی نو را تجربه کنید!

Print Friendly

- - , .

بامشاد بار...
ما را در سایت بامشاد بار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bamshad بازدید : 263 تاريخ : دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت: 21:55